platforma blogowa portalu
kurier poranny

Egzamin gimnazjalny 2011: Matematyka – odpowiedzi, arkusz

Egzamin gimnazjalny 2011matematyka. Odpowiedzi i arkusze znajdziesz u nas. W środę gimnazjaliści piszą test matematyczno-przyrodniczy.

Egzamin gimnazjalny 2011: Matematyka. Test, odpowiedzi, arkusz

 

Matematyka na egzaminie gimnazjalnym 2011. Test matematyczno-przyrodniczy gimnazjaliści będą pisali w środę. Odpowiedzi i arkusze opublikujemy w tym artykule zaraz po zakończeniu testu.

 

POBIERZ!!! Egzamin gimnazjalny 2011 – test matematyczno-przyrodniczy – arkusz pytań

 

UWAGA WAŻNE! Ponieważ arkusze egzaminacyjne mają różną kolejność odpowiedzi w pytaniach zamkniętych, sugerowane odpowiedzi prosimy porównywać z arkuszem dostępnym w linku powyżej.

1. b
2. b
3. b
4. a
5. a
6. c
7. b
8. d
9. c
10. d
11. c
12. d
13. a
14. a
15. d
16. c
17. b
18. c
19. d
20. c
21. b
22. a
23. d
24. a
25. c

Zadanie 26
1.asymilacja dwutlenku węgla (fotosynteza)
2. odżywianie
3. rozkład materii organicznej (obumarłe szczątki roślin i zwierząt)
4. spalanie paliw kopalnych, komunikacja, przemysł, oddychanie, pożary, wybuchy wulkanów

Zadanie 27 bakterie i grzyby

Zadanie 28
300-120=180
80+180*0,6=188
Odp. Pan Kowalski zapłaci 188 zł.

Zadanie 29
Obliczenia dla 210 połączeń
Taryfa C
80+210*0,6=206
Taryfa D
120+210*0,4=204
Odp. Korzystniejsza jest taryfa D.

Zadanie 30.
Wystarczy rozwiązać nierówność:
20+1,1x < 40+0,75x
0,35x < 20
x <57,14…
Odp. Można wykonać maksymalnie 57 połączeń.

Zadanie 31

Holandia – uprawy folderowe – obszary depresyjne
Islandia – elektrownie geotermalne – gejzery
Włochy – winnice – klimat śródziemnomorski

Zadanie 32.
woltomierz – równolegle nad opornikiem
amperomierz szeregowo
Za pomocą woltomierza Jacek zmierzył napięcie. Za pomocą amperomierza natężenie prądu.

Zadanie 33
Natężenie prądu wzrosło. Opór elektryczny opornika nie zmienił się. Moc opornika wzrosła cztery razy.

Zadanie 34
praca – dżul – J
moc – wat – W
opór – om – Ω
napięcie elektryczne – volt -V
natężenie prądu – amper – A

Zadanie 36
Z probówki wydziela się wodór, w probówce znajduje się octan magnezu.
Równanie
2 CH3COOH + Mg → (CH3COO)2Mg + H2

Zadanie 35
Objętość koralika:
V1=(4/3)Π*(1/8)=(1/6)Π
Objętość modeliny
V2=2Π*1*6=12Π
12Π:(1/6)Π=72

Odp. Ania ulepiła 72 koraliki.

UWAGA WAŻNE! Ponieważ arkusze egzaminacyjne mają różną kolejność odpowiedzi w pytaniach zamkniętych, sugerowane odpowiedzi prosimy porównywać z arkuszem dostępnym w linku powyżej.

Czytaj też:

 

Egzamin gimnazjalny 2011: Test matematyczno-przyrodniczy. Odpowiedzi, arkusz
Egzamin gimnazjalny 2011. Odpowiedzi matematyka. Sprawdź czy zdałeś.
Egzamin gimnazjalny 2011. Matematyczno – przyrodniczy. Odpowiedzi. Test. Sprawdź czy zdałeś.
Egzamin 2011: Matematyka. Test, odpowiedzi, arkusz
Egzamin gimnazjalny 2011: test matematyczno-przyrodniczy. Odpowiedzi, arkusze i pytania po zakończeniu egzaminu
YouTube Preview Image

Komentarze (49) do “Egzamin gimnazjalny 2011: Matematyka – odpowiedzi, arkusz”

  1. sebek napisał(a):

    W 4 powinno być A (2/5n – 16)

  2. RnS napisał(a):

    Co ty dajesz gościu?! weź ty sie lepiej matematyki naucz i pogadamy!

  3. piszący napisał(a):

    haloo !kiedy podacie te odpowiedzi?

  4. Matematyk napisał(a):

    Co do Sebka to masz nieźle nasrane w tym pustym łbie…

  5. ... napisał(a):

    moim zdaniem w 4 powinno być C ?! a wy jakie macie odp ? ;)

  6. kama napisał(a):

    eeej dajcie odpowiedzi :(!

  7. .. napisał(a):

    w 4 powinno byc. zastanówcie sie najpierw co piszecie. Odpowiedz C) byla by poprawny gdyby: 2/5(n-40).

  8. dystans napisał(a):

    odświeżcie

  9. eM napisał(a):

    no to dlaczego tam ma być -16?

  10. JP napisał(a):

    Kolejność wykonywania działań ;) To zadanie powinno być za 2 punkty bo było trudne. Ja na szczęście mam je dobrze :D

  11. ujdzie napisał(a):

    NIe byl zly moim zdaniem nawet latwiejszy niz z polaka,chemi malo fizy tez nie,bynajmniej nie jakies trudne…..nawet okey byl….

  12. jaaa napisał(a):

    ludzie kilka grup było;) ja osobiście pierwsze 3 miałam C

  13. eM napisał(a):

    aaaa, no faktycznie. :D

  14. Ssassasś napisał(a):

    Nienawidzę matematyki i nie żrobilam nic prawie dobrze wiec ratunku ratunku nie będę mieć 40 punktowwwwwww

  15. sroka napisał(a):

    wczoraj robiłem test z 2009r. no i miałem 40 punktów a jak z dzisiejszego dostane 30 to będzie cud

  16. Matematyk napisał(a):

    jenyy wystarczy odpowiedzi se przeczytać i już wiecie co zaznczyliście :P

  17. Matematyk napisał(a):

    ten no i tu jest zgar do tyłu xDDD

  18. Matematyk napisał(a):

    na 17 pytań 12 pkt. … zjazd :|

  19. WiTu napisał(a):

    te odpowiedzi sa pojebane !

  20. Matematyk napisał(a):

    piszcie ile pkt. z ilu zadań bo nudno xD

  21. Olka napisał(a):

    i znowu tak jak wczoraj nie ma drugiego klucza:@

  22. mózg napisał(a):

    eeeejjjj al;e były 3 grupy wezcie to pod uwage;) a takj po za tym ten test byl pojebany;)

  23. kisiaaaaaaaaaa napisał(a):

    Czemu nie dacie testów,zdjęć arkuszy????Skąd mam wiedzieć czy dobrze mam jak nie widze zadania?

  24. kisiaaaaaaaaaa napisał(a):

    to samo z polaka,dajcie zdjęcia testów

  25. Strider napisał(a):

    ja pierdolę masz nad odpowiedziami linka…

  26. Matematyk napisał(a):

    http://pliki.echodnia.eu/pdf/EGmatematyczno_przyrodniczy_pytania.pdf loool ogarnij sie!!!

  27. Olka napisał(a):

    ja jak zwylko musiałam zrobic głupi bład i nie podzielic srednicy na pół …. masakra abo napisałam ze oferta d a jak zbierali prace to dopisałam ze d i c bo na to samo wychodziło masakra i juz zle….;/

  28. dddd napisał(a):

    egzaminy miały różne kolejnośći odpowiedzi więc bez pytań to wam n ic nie da bo np gdzie ty miałeś odpowiedz b to kto inny możę mieć ją jako c

  29. dieguś napisał(a):

    ja z zamkniętych mam 21p z 4C z otwartych tak jak patrze to 14-16p czyli 35 pewnie bd miał

  30. Ania napisał(a):

    Wydaję mi się, że w zadaniu 35 jest błąd, ponieważ w poleceniu jest napisane, że “wykorzystał dwa kawałki modeliny” a tutaj jest policzone jednego.

  31. pavlo napisał(a):

    nie ma odpowiedzi do ostatniego :/

  32. kamil napisał(a):

    czemu w tym 4 ma byc a nie rozumiem pomozcie skad sie bierze to 16??

  33. kamil napisał(a):

    a to 30 zadanie ktos madry moze wytlumaczyc ?? przeciez za 20zl po 1.1 za minute wykonwmy 18 polaczen a nie 57

  34. WiTu napisał(a):

    Nie przejmujcie się bo były 3 grupy a to sa odpowiedzi do 1 z niej

  35. Gimnazjalista napisał(a):

    Nie sprawdzajcie z tym odp. są błędne (większość) np.6 będzie 3,7 a nie 3,5 następnie 30. odp można wykonać maksymalnie 57 połączeń!!! Pytani jesteśmy o minuty!!! Sory ale ten kto pisał te odp pisał tak(wkeghsdjklgheghetkgjekodgjgf) Dziękuję bardzo.

  36. tom napisał(a):

    mam 24/25pkt w 4 ma być ,,a” i jest ,,a” .,,sebek” dobrze mowił bo (x-40) ma byc w nawiasie i teraz mozna mnozyć przez 2/5

  37. Ziom napisał(a):

    W zadaniu 34 jest bład poniewaz moc na symbol P a nie W

  38. Cass napisał(a):

    Dlaczego w 10 jest D? Nie wiem czy dobrze to zrobiłam, ale zapisałam to z proporcji – 15 st. – 1h 110 st. – x czyli 110*1h/15 innymi słowy 110 podzielić na 15. A to wychodzi 7.3333 … Chyba ze źle rozwiązałam. Zna ktoś odpowiedz?

  39. Cass napisał(a):

    Aaa już się chyba domyśliłam :)

  40. Cass napisał(a):

    Co do 31 nie słyszałam, aby uprawy były folderowe :) A co z pozostałymi? Tajga, pozyskiwanie drewna itp. To się nie liczy? Bo w zadaniu nie kazano wybrać spośród przykładów, tylko przyporządkować je do poszczególnych miejsc w tabeli.

  41. HihuS napisał(a):

    YYY… w 34 jest ok. W tym zadaniu “W” to symbol JEDNOSTKI mocy mośku mazowiecki.. ;p

  42. Jaaa napisał(a):

    Ej,mam pytanie.Czy jak w 26 w 4.podpunkcie napisałam spalanie węgla to mi to uznają?

  43. P. napisał(a):

    Powinni ci uznac ja napisałem ze wydalanie CO2 alenie wiem czy uznaja?

  44. Piotrek napisał(a):

    a w tym 35 to ja nie wziąłem jedna szósta pi tylko 0.5pi przez 3 i nie wyszło 72 tylko 18 koralików i nie wiem jak to mozliwe bo przecierz jedna szósta pi to to samo co 0.5pi przez 3 ??

  45. pauliska napisał(a):

    w 4 jest poprawna odpowiedź A (2/5 n-16) ;) proste działanie:) (n-40)*2/5=2/5n-40*2/5=2/5n-16

  46. ricziricz napisał(a):

    pauliska nie jest poprawnie według ciebie, ponieważ n nie jest równe 40. 40 osób głosowało na ale i na basie a na michała i ole niejest podane czyli razem głosów było n. Więc poprawna odp jest 2/5n-40

  47. klaudia napisał(a):

    29 było wgl.źle sprecyzowane bo pisząc nie mniej niż 200 minut to nie dotyczy to 200 więc można podstawić 200,a podstawiając 200 wychodzi inny wniosek niż podstawiając 210

  48. judzi napisał(a):

    ja tam będe miał 27/50 pkt czyli średnio

  49. Acs napisał(a):

    o Ja z zamkniętych 20 pk. :) :(.. dalej sie pomyśli.. ;P